Uitgifte keeperstassen voor het nieuwe seizoen
Ke 16 Juli

Uitgifte keeperstassen voor het nieuwe seizoen

Inmiddels zijn, op een enkele na, alle tassen ingeleverd, zijn er nieuwe materialen besteld bij onze leverancier en is de planning van de uitgifte gemaakt.

De geplande uitgifte periode is week 34 (17 – 23 augustus) om alles weer klaar te hebben voor de start van het nieuwe seizoen op 24 augustus.

Alle keepers zullen persoonlijk een berichtje ontvangen met deze datums en een instructie hoe en wanneer ze hun tas af kunnen ophalen.

Als er nu door alternatieve training- en wedstrijdschema’s  behoefte is om de tas eerder op te halen, dan kan een uitzondering gemaakt worden. We kunnen dan een persoonlijke afspraak maken om nog deze week, of volgende week (tot 23 juli) een tas uit te geven (de tas moet dan wel compleet en klaar voor uitgifte zijn). Let op dat alléén op basis van training- en/of wedstrijdverplichtingen een uitzondering gemaakt kan worden. Alle vragen over en verzoeken voor materiaal, waaronder keepersmaterialen lopen via de materiaalcommissie met als contactpersoon Michiel Rap. De materiaalcommissie is te bereiken via emailadres: materialencommissie@ hcypenburg.nl

Vanaf 24 juli tot en met 16 augustus is er géén mogelijkheid tot het vertrekken van materialen in verband met vakantieperiodes.

Een fijne zomer aan allen en graag tot na de vakantie op de velden of in het clubhuis.